Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 25
Pokaż wszystkie komentarzenie wiem, czy na pewno chciales napiac swoj post pod moim komenatzrem, bo ja nic nie pisalem o duszeniu klamki sprzegla podczas jazdy z gorki/pod gorke? co to znaczy "asekurowac sie sprzeglem" podczas jazdy????????? nie ma takiego pojecia i takiej techniki - to idealny sposob na brak kontroli nad motocyklem.....
Odpowiedzgdy wsiadasz pierwszy raz w zyciu na motocykl wcisniecie sprzegłą i trzymanie gdy zaostro dodales gazu tp bardz dobra technika kontrolować motocykl samym gazem można po paru przejażdżkach gdzie człowiek ciut już się obeznał z zachowaniem motocykla jego reakcjami na ruchyu ciala i jak działa siła odsrodkowa gdy bierze się zakręt , generalnie napisałem post os przegle bp tu wieu sapie i sise smieje ze wyciska w srodku zakrętu i dobrze robi gdyby tego nierobil to jak już napisałem wleciał by wboczne skałki z duza wieksza predkoscia niż to zrobił ;)
Odpowiedzcalkowicie sie nie zgodze: 1) zaczynanie nauki od fatalnego nawyku nigdy nie jest dobre 2) wlasnie wcisniecie sprzegla w zakrecie byłoby njawiekszym bledem: a) tracisz kontrole nad motocyklem, b) tracisz hamowanie silnikiem - wyjedziez w krzaki albo motocykl zwali sie w zakrecie 3) gdyby trzymał gaz albo - prawidłowo - progresywnie dodawal gazu od razu po zakonczeniu hamowania (jezeli w ogole umial hamowac ;) to na pewno by nie wyjechal na zewnetrna i 4) pocztakujacy i kazdy inny w jezdzie drogowej nie uzywa ruchow ciala do skrecania - tylko przeciwskret, bo i tak pozostaje wiele opony i przyczepnosci - przenosenie ciala w zlozeniu ma sens TYLKO przy ekstremalnych zlozeniach na torze, zeby nie poglebiac zlozenia motocykla, bo wtedy dochodzisz do granicy przyczepnosci i masz lowside 5) sprzeglo poczatkujacemu sluzy tylko do zmiany biegow, ruszania i w koncowej fazie hamowania - nigdy w trakcie jazdy pod gorke czy w zakrecie itp.- przykladem wykorzstania sprzegla w trakcie jazdy moze byc wprowadzaie motocykla w drift przy jezdzie na supermoto (kombinacja sprzeglo-gaz) ale obstawiam, ze nikt na tym forum (wlacznie ze mna)nie potrafi tego robic prawidlowo, czyli tak jak zawodnicy super moto na torze
Odpowiedz